reklama

Pohľad na predvolebnú kampaň v Humennom.

Milí Humenčania, milí priatelia, je mi ľúto, že Ste sa stali svedkami takej špinavej predvolebnej kampane, ktorá asi nemá obdoby na celom území Slovenska. Do tejto kampane boli zapojené celoslovenské médiá, noviny, atď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milí Humenčania, milí priatelia,

je mi ľúto, že Ste sa stali svedkami takej špinavej predvolebnej kampane, ktorá asi nemá obdoby na celom území Slovenska. Do tejto kampane boli zapojené celoslovenské médiá, noviny, atď.

Toľko potokov špiny, klamstiev, ohováraní, ktoré boli vyliate na všetkých kandidátov asi nebolo vyliate ani za celú históriu Humenného. Je smutné, že tí, ktorí to všetko píšu nechápu, že to počujú, čítajú a vidia naše deti. Čo ich to učíte? Čo si z toho pre seba zoberú? Že dosiahnuť úspech alebo vyhrať môžu nie tí, ktorí sú toho skutočne hodni, kto má plán, kto je slušný, nešpiní ostatných a vedie čestnú kampaň ale ten, kto ohovára, klame, kto vyleje najviac špiny na protikandidátov, kto sa len hrá na skutočného kresťana.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je škoda, že Vy, ktorí len kydáte a ohovárate ostatných kandidátov Ste zabudli na to, že aj oni majú rodiny, deti, otcov, matky, ktorí môžu byť chorí, môžu mať slabšie srdce a nevydržať to. Ale predsa aká ohľaduplnosť. Vám predsa ide o to, dosiahnuť vysnívaný cieľ ľubovoľným spôsobom!

Je mi smutno z toho, že oni to nechápu a neuvedomujú si, že toto všetko sa im raz vráti aj s úrokmi. Pretože vlastne sebe pripravia takú zámenu z mladých ľudí, ktorí budú ešte horší ako oni. Veď mali dobrých učiteľov! Či nie?

O Humenom sa rozpráva po celom Slovensku. Túto špinu Ste vyniesli za mesto. Aké meno robíte Humennému i jeho obyvateľom? Čo chcete týmto dosiahnuť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dosiahli Ste však len jedno. Že mesto je rozdelené na tých, kto je za, a na tých, kto je proti. Nikoho nezaujíma program pre mesto, ale len to, kto je s kým a proti komu. Vy Ste jednoducho z volieb urobili reality show!

Ale zabudli Ste na jednu vec, že Vy tu nie Ste preto, aby Ste ľudí rozdeľovali, ale spájali a zjednocovali!!!

Aby sme spoločnými silami riešili problémy, ktoré trápia Humenčanov.

Tým, že Ste rozdeli Humenné a Humenčanov sa problémy nevyriešia. Naopak. Len sa vyhrotia a vyostria. Pretože Vy sa aj naďalej budete zaoberať blokovaním riešeni ,,tých druhých,,, aj keď budú prínosom.Budete viac obviňovať , zháňať kauzy ,kto je v čom vinný a kto je viac zodpovedný. Vy jednoducho nebudete mať čas na prácu a na riešenie prioritných úloh Humenného a Humenčanov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vážený pán Hopta, pán Meričko, pán Ruščanský,pani Vorobeľová, pán Pipák a Vy ostatní !

Prepáčte za nepríjemnosti, ktoré Ste museli prežiť a očividne ktoré ešte stále prežívate, v súvislosti s tým, že kandidujem na post primátorky mesta Humenné. Nedobrovoľne sledujem Vaše permanenntné podráždenie na moju adresu, a dávno Vás chcem požiadať o prepáčenie.

Ale dohodnime sa, že každý sa bude zaoberať tým, čo vie. V súlade so svojou výchovou, osobnostnými vlastnosťami a svedomím. Nestrácajte viac svoj drahocenný čas zbytočne tým, že ma budete hodnotiť a dávať mi rady. Nedomýšľajte za mňa a nepripisujte mi to, čo v skutočnosti nie je. Pokúsiť sa zahanbiť, to nie je Vaša “šálka kávy“. Ja si samozrejme Vážim postoj a vypočujem si kritiku každého môjho kolegu, zvlášť keď je táto kritika profesionálna a zneje k veci. Je to správne a absolútne normálne. Vedzte však,že okrem Vášho názoru je v meste aj iný názor. Hoci mu nie je poskytnutá tribúna,médiá, noviny,časopisy pre maximálnu tiráž, tak ako to máte Vy. Ale pri tom nie je o nič zanedbateľnejší, ako Váš názor. Vy Ste svoju kampaň postavili na ohováraní, klamstve, špinení. Ja som povedala, že Vaše špinavé hry hrať nebudem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podľa mňa mesto bude môcť fungovať len vtedy, keď nebude delenie na svoj a cudzí. Lebo to k ničomu neprivedie.

Len spoločnými silami a prácou bude možné vytvoriť normálnu pracovnú atmosféru, dosiahnuť normálne pracovné prostredie a riešenie všetkých problémov Humenného a Humenčanov.

A práve tým budeme môcť dokázať našim deťom, rodičom, že nie sme stratená generácia a že slušnosťou, empatiou, ústretovosťou i snahou pomôcť sa dá dosiahnuť v živote oveľa viac, ako hádkami a ohováraním.

Čo sa týka mojej kandidatúry. Idem do konca a v ničí prospech sa nebudem vzdávať. A mojou prioritou je práca pre Humenčanov! Bez nej sa totiž nikam nepohneme!

A Vás milí voliči chcem poprosiť, aby Ste si názor na kandidáta urobili nie na základe toho, čo jedna babka povedala, ale faktami.

Voľte nie ušami, ale očami,rozumom a srdcom. Vy vyberáte budúcnosť nielen pre seba, ale aj pre svoje deti a vnukov!

S pozdravom,

Miroslava Zajcevová rod. Škovranková

kandidátka na post primátorky mesta Humenné

Miroslava Zajcevová

Miroslava Zajcevová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Ing. Miroslava Zajcevová.Narodila som sa v Humennom, kde som strávila detstvo a navštevovala miestne gymnázium. Neskôr som študovala na Moskovskej štátnej akadémii v Rusku.Pracovala som v Rusku a neskôr na Ukrajine na významných manažérskych postoch, kde som získala bohaté skúsenosti s vedením firmy, pracovníkov a komunikáciou so zahraničnými partnermi. Dôkazom môjho pracovného nasadenia a profesionality sú Ocenenie Importér roka 2009 a Vyznamenanie za osobitý prínos v rozvoji medzinárodných ekonomických vzťahov s Ukrajinou. V roku 2012 ma životná púť zaviedla do Kazachstanu a Kirgizstanu, kde som pôsobila ako prvý tajomník a ekonomický diplomat na Veľvyslanectve Slovenskej republiky v Astane.Moje srdce však stále patrilo kraju, kde som sa narodila a vyrastala.V súčasnoti pracujem ako riaditeľka spoločnosti zameranej na medzinárodný obchod. Momentálne kandidujem na post primátorky mesta Humenné. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu