reklama

„SPOJENCI“ UŽ DELIA MIESTA NA ÚRADE

Došlo na moje slová. Viacerí kandidáti sú obyčajné figúrky a ich jedinou úlohou je slúžiť „vyšším záujmom“ niekomu z pozadia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Došlo na moje slová. Viacerí kandidáti sú obyčajné figúrky a ich jedinou úlohou je slúžiť „vyšším záujmom“ niekomu z pozadia. 

Takže Peter Pipák za SNS sa vzdal v prospech Miloša Merička za SaS. A to si niekto myslí, že tomuto voliči SNS uveria? Že voliči SNS chcú dať hlas strane, ktorá tu propaguje partnerstvá homosexuálov, legalizáciu drog a sľubuje zrušenie všetkých sociálnych balíčkov? To určite. Vyberú si niekoho úplne iného. Intrigáni sa vo svojich výpočtoch prepočítali, o tom som presvedčená.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Upozorňovala som na tento vývoj už pri prvej fotke, na ktorej spolu kávičkovali Pipák so svojou akože protikandidátkou Slavěnou Vorobelovou a majstrom zákulisných intríg poslancom Ivanom Hoptom. Na to sa proti mne strhla búrka reakcií, že prečo zbytočne konšpirujem. Ale už o pár týždňov prišla druhá fotografia týchto troch aktérov spoločne aj s Meričkom, kvôli ktorému sa zjavne všetky tieto šachy konajú. A teraz dochádza už aj ku konkrétnym skutkom. Kto mal teda pravdu?

Zo zákulisia týchto intrigánskych spojenectiev však presakuje veľká nervozita až hystéria. Na toľko hladných krkov je totiž primálo miest na mestskom úrade a v mestských organizáciách, ktoré bude treba „prerozdeliť“. Veď počítajme: len samotného Merička podporuje koalícia siedmich strán. Vorobelovej Národná koalícia je tiež „koalícia“ pôvodne viacerých strán. Pipák a jeho ľudia budú mať svoje vlastné nároky na odmenu. A tak je jasné, že v prípade ich víťazstva neostane na mestskom úrade a v mestských organizáciách kameň na kameni. Ale znova sa vraciam k svojmu videniu sveta. Intrigáni sa prepočítajú a ľudia im to neuveria. Poraziť Janu Vaľovú tak môžu len dvaja kandidáti – buď ja ako jednoznačný zástanca nižšej nezamestnanosti, alebo Vladimír Ragan, ktorý si zbieral hlasy v uliciach a ako jediný sa snažil naozaj čestne predložiť luďom svoj volebný program. Budem robiť všetko preto, aby som získala rozhodujúcu dôveru práve ja – keďže nič iné ako nezamestnanosť tak Humenčanov netrápi.

Miroslava Zajcevová

Miroslava Zajcevová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Ing. Miroslava Zajcevová.Narodila som sa v Humennom, kde som strávila detstvo a navštevovala miestne gymnázium. Neskôr som študovala na Moskovskej štátnej akadémii v Rusku.Pracovala som v Rusku a neskôr na Ukrajine na významných manažérskych postoch, kde som získala bohaté skúsenosti s vedením firmy, pracovníkov a komunikáciou so zahraničnými partnermi. Dôkazom môjho pracovného nasadenia a profesionality sú Ocenenie Importér roka 2009 a Vyznamenanie za osobitý prínos v rozvoji medzinárodných ekonomických vzťahov s Ukrajinou. V roku 2012 ma životná púť zaviedla do Kazachstanu a Kirgizstanu, kde som pôsobila ako prvý tajomník a ekonomický diplomat na Veľvyslanectve Slovenskej republiky v Astane.Moje srdce však stále patrilo kraju, kde som sa narodila a vyrastala.V súčasnoti pracujem ako riaditeľka spoločnosti zameranej na medzinárodný obchod. Momentálne kandidujem na post primátorky mesta Humenné. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu